آرشیو خرداد ماه 1401

خريد اينترنتي مبلمان، ميز ناهار خوري، ميز تلويزيون، آينه كنسول، سرويس خواب مدرن

قیمت تخت خواب دو نفره

۱۶ بازديد
اولین چیزی که در مورد تخت خواب به ذهن ما میرسد حس آرامش و راحتی در هنگام خوابیدن میباشد , تختخواب خوب میتواند ساعت های خوشایندی برای هر شخصی در اتاق خواب فراهم کند. فروشگاه اینترنتی مبلمان و سرویس خواب مدرن HSH تولید کننده انواع محصولات چوبی دکوراسیون داخلی منزا با کیفیت عالی میباشد. جهت مشاهده محصولات به وب سایت HSH1.ir  مراجعه نمایید.

شماره های تماس و واتس آپ : ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱          ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۲

قیمت تخت خواب دو نفره

قیمت تخت خواب دو نفره


تخت خواب‌ دو نفره به طور معمول از دو قسمت جدا شونده از هم تشکیل شده‌اند که به وسیله قلاب یا بست‌های مخصوص به یکدیگر متصل می‌شوند. در قسمت بدنه تخت، پایه‌ها معمولاً از چوب ساخته شده و قسمت‌هایی که با زمین در ارتباط هستند ازز مقاومت بیشتری برخوردارند. پایه‌ی تختخواب‌ها حداقل 15 سانتی متر از زمین ارتفاع دارند تا امکان تغییر در اندازه و همین طور جابجایی برای استفاده کننده به راحتی فراهم گردد. هم چنین این فضا امکان ذخیره کردن اقلامی که در اتاق بدون کاربرد هستند را نیز فراهم می‌کند.

تخت خواب دو نفره جکدار
 این نوع تخت تمرکز خود را بر روی ایجاد فضای کافی برای نگهداری و ذخیره سازی لوازم گذاشته است. راه حلی که در خانه‌های کوچک و یا افراد مجرد بسیار کاربردی بوده و موجب صرفه جویی‌های مالی نیز می‌گردد. تنوع مدلی در این بخش به درون تخت باز می‌گردد که ممکن است چه فضاهایی در زیر بستر شما تقسیم بندی شده باشد.

تخت خواب کشویی دو نفره
این نوع تخت بسیار مناسب برای فضا های کوچک مناسب میباشد و از مزیت این نوع تخت اشغال کم فضا و همچنین استفاده کردن دو نفر از این نوع تخت میباشد . در تخت های کشویی تختی که در پایین قرار دارد میتواند به صورت کشویی و با کمک ریل در داخل و قسمت پایین تخت قرار گیرد . امکان ایجاد کشوی لباس در این مدل ها نیز وجود دارد

تخت خواب چوبی در تهران

قیمت صندلی چوبی جدید

۱۶ بازديد
میز و صندلی چوبی به عنوان یک ترفند هوشمندانه برای مدیریت کردن فضا به شمار می‌آید. چرا که اصلی ترین ویژگی این میز و صندلی ها در عملکردشان می باشد و قابلیت بسیار بالایی در سازگاری با فضاهای کم دارند. از این رو به راحتی می توان از آنها در خانه ، محل کار و هر نوع فضای دیگری استفاده کرد.
به یاد داشته باشید، آنچه که موجب تفاوت در منزل و محل کار شما می‌شود، میزان هزینه‌ای که برای خرید مبلمان مدرن و وسایل دیگر می‌کنید، نیست؛ فقط کمی خلاقیت و انتخاب مناسب با فضایتان، دکوراسیونی متفاوت ایجاد می‌کند. مجموعه تولیدی HSH انواع محصولات چوبی دکوراسیون داحای مدرن منزل را با کیفیت بالا در سراسر کشور ارائه میدارد
شماره های تماس و واتس آپ :
۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱          ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۲

قیمت صندلی چوبی جدید


با اضافه کردن یک میز و صندلی چوبی ساده به خانه علاوه بر اینکه می‌توانید از مزایای وجود آن لذت ببرید، با جمع کردن کامل آن در مواقعی که به آن نیاز ندارید می توانید فضای بصری بازتر و بیشتری را در منزل خود خلق کنید. میز و صندلی چوبی مدرن بسیار سبک هستند و جابجا کردن آنها به راحتی امکان پذیر است و به دلیل قابلیت بالا در استفاده در فضاهای مختلف می توان از آنها به عنوان میز و صندلی تک ناهار خوری و حتی میز تحریر استفاده کرد.

قیمت صندلی چوبی جدید

قیمت صندلی تک ناهارخوری

صندلی ناهارخوری یکی از محصولات شرکت HSH است که از ویژگی های زیر برخوردار است.

پایه‌های صندلی ناهارخوری چوبی و از چوب راش گرجستانی درجه یک که یکی از بهترین و ماندگارترین انواع چوب در ساخت مبلمان است، ساخته می شود.
استحکام بالا بدلیل یک پارچگی پایه های صندلی، عمر محصول و ماندگاری را بالا می‌برد.
پایه‌های صندلی از چوب‌هایی بدون تکه چسبانی تولید می‌شوند.
در رویه کوبی این محصول از فوم سرد تزریقی استفاده شده که باعث ماندگاری و دوام صندلی شده و طول عمر آن را بالا می برد.

صندلی راک مدرن


صندلی راک مدرن یکی از بهترین و راحت ترین صندلی ها هستند. این صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که هنگام نشستن روی آنها احساس راحتی و دنج کنید. بیشتر صندلی راک چوبی هستند. استفاده از چوب در ساخت این صندلی ها باعث زیبایی و شیک بودن آنها شده است.

در گذشته از مدل قدیمی این صندلی ها استفاده می شد اما امروزه طرح و مدل این صندلی ها مدرن تر بوده و می توانید به خوبی روی این صندلی ها استراحت کنید. اگر نگران سلامتی خود هستید ، حتما از این صندلی ها استفاده کنید. دلیل اینکه هنگام نشستن روی این صندلی ها احساس آرامش می کنید این است که پشتی این صندلی ها موقعیت خوبی برای لگن است که می تواند در هنگام استراحت به لگن و کمر آسیب برساند.

صندلی راک مدرن