آرشیو مهر ماه 1400

خريد اينترنتي مبلمان، ميز ناهار خوري، ميز تلويزيون، آينه كنسول، سرويس خواب مدرن

خريد تخت خواب دو نفره

۲۲ بازديد

به علت زياد بودن تعداد وسايل سرويس خواب كامل وقتي كه يك مدل از سرويس خواب را انتخاب كرديد در واقع داريد  سبك سرويس خواب را هم تعيين مي كنيد و مي توانيد از بين گزينه‌هاي مدرن كلاسيك صنعتي و غيره سبك مورد پسند خود را انتخاب كنيد و با توجه به آن خريداري كنيد.

گروه هنري HSH  توليد كنننده انواع تخت خواب چوبي ساده و شيك با كيفيت عالي در ايران ميباشد. جهت خريد انواع تخت خواب چوبي مدرن ميتوانيد با شماره هاي اين مجوعه در تماس باشيد و يا به وب سايت مراجعه نماييد.

تخت خواب دو نفره سلطنتي يكي از انتخاب هاي شما براي چيدمان هاي اشرافي به شمار مي آيد؛ زيرا تناژ رنگي كه اين  سبك از تخت ها به خود اختصاص داده اند اين سبك ايده پردازي را براي شما فراهم مي سازند. كار ديزاين با تخت هاي سلطنتي بسيار ساده تر از ساير تخت ها دنبال مي شود؛ زيرا رنگ هاي به كار رفته در سرويس خواب بدون نياز به هيچ گونه كالاي دكوري كار زيبا سازي فضا را براي شما به انجام مي رساند. تخت خواب دو نفره سلطنتي با تاج منبت كاري شده و پشتي لمسه كاري شده تهيه مي شود. همچنين تاج كوتاهي كه در قسمت پاييني تخت به كار  گرفته شده است نيز با اين سبك ايده پردازي دنبال شده است. شما مي توانيد با استفاده از ميز توالت و ميز عسلي همراه  اين سري از تخت ها علاوه بر كارايي بيشتر در فضا بدون نياز به كالاي دكوري كار ديزاين را نيز به سرانجام برسانيد.

بهترين برند تخت خواب دو نفره

وب سايت  : www.hsh1.ir

تلفن تماس :   ۳۶۲۳۸۳۶-۰۹۱۲  |   ۵۲۲۵۸۶۷-۰۹۰۳