آرشیو اسفند ماه 1400

خريد اينترنتي مبلمان، ميز ناهار خوري، ميز تلويزيون، آينه كنسول، سرويس خواب مدرن

بهترین جا برای قرار دادن میز ناهار خوری جدید

۱۸ بازديد
اگر یک میز ناهار خوری جدید خریدید و میخواهید بدانید که بهترین جا برای قرار دادن آن کجاست باید بدانید که پیدا کردن جای اصلی میز ناهار خوری در منزل اصلا کار سختی نیست و با رعایت چند نکته ی جزدی به راحتی میتوانید بهترین مکان را برای میز ناهار خوری خود انتخاب کنید. اگر فضای منزل شما کم است میتوانید یم میز ناهار خوری نقلی که به صبحانه خوری هم معروف است را میتوانید در آشپزخانه  قرا دهید.
میز ناهار خوری 1931
نزدیک به آشپزخانه یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن میز ناهار خوری است که زمانی که میخواهید از مهمانان خود پذیرایی کنید به راحتی این کار را انجام دهید.در مجاورت پنجره هم یک مکان عالی برای قرار دادن میز ناهار خوری است وجود نور مستقیم در روز بسیار حس خوبی را در موقع خوردن غذا میدهد.
میز ناهار خوری 1932

میز ناهار خوری خود را نیز میتوانید در قسمتی از منزل که سقف کشیدگی بیشتری داشته باشد نیز بگذارید. دقت کنید فرشی که زیر میز ناهار خوری قرار میدهید رو از بقیه فرش ها فاصله بدهید. میز ناهار خوری گرد برای ایجاد فضایی صمیمی و گرم بسیار مناسب است.
گروه تولیدی مبلمان مدرن hsh تولید کننده انواع مبلمان مدرن و ملزومات چوبی است که تولید کننده انواع مختلف میز ناهار خوری میباشند مدل های بسیار شیک و لاکچری که در عین حال زیبا و با کیفیت هستند.
میز ناهار خوری 1915

میز ناهار خوری چوبی در تهران

خرید میز تحریر چوبی ساده

۱۷ بازديد
میز تحریر یکی از مهمترین وسیله های هر منزل یا محیط اداری است که استفاده های مختلفی میتوان از آن کرد. امروزه از میز تحریر به عنوان میز کامپیوتر نیز استفاده میکنند البته میز تحریر و میز کامپیوتر هر کدام اندازه و استاندارد های مخصوص به خود را دارند اما به این خاطر که فضای اتاق خواب ها کوچک است استفاده به این شکل رواج یافته است.
میز تحریر

میز تحریر از وسایلی نسیت که زود به زود لازم است آن را تعویض کنید بنابرین باید در زمان خرید میز تحریر دقت کنید که تمامی نیاز های شما را پوشش دهد و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. میزهای تحریر به غیر از تفاوت در جنس، ابعاد و همچنین ظاهر خود از مدل های گوناگونی نیز برخوردار هستند. مدل هایی مثل میز تحریر کودکان،میز تحریر کلاسیک ،میز تحریر کتابخانه دار،میز تحریر دیواری از مدل های مختلف میز تحریر میباشد.
میز تحریر

میز تحریر ساده از پر طرفدارترین مدل های میز تحریر است که به خاطر سادگی آن زیبایی خاصی به اتاق خواب شما میدهد .میز تحریر کتابخانه دار یکی از مدل های بسیار کاربردی میز تحریر است که میتوانید هم برای مطالعه و نوشتن از آن استفاده کنید هم کتاب ها و وسایل خود را مرتب تر قرار دهید.

گروه هنری مبلمان مدرن hsh تولید کننده انواع میز تحریر مدرن و میز تحریر لاکچری و شیک از چوب راش گرجستانی است مدل های بسیار زیبا و کاربردی که اتاق خواب شما را زینت میبخشد. با خرید از برند hsh در اصل از تولیدی میز تحریر خریداری کرده اید و برای شما بسیار مقرون به صرفه تر تمام میشود.

میز تحریر از کجا بخرم

ویژگی های یک آینه کنسول مدرن

۱۸ بازديد
آینه کنسول از وسایل دکوری و زینتی منزل است که برای داشتن یک دکوراسیون لاکچری و شیک لازم است. استفاده از میز کنسول در دکوراسیون داخلی به خاطر نقش مهمش و تاثیر زیادش بسیار رواج پیدا کرده است. میز کنسول ها در گذشته بیشتر در سبک کلاسیک و شلوغ مد بوده است اما امروزه سلیقه افراد بیشتر به سمت مدل های مدرن و مینیمال گرایش پیدا کرده است بنابرین اگر شما هم به دنبال آینه کنسول مدرن هستید در ادامه با ما همراه باشید.
کنسول مدرن و ساده کد 1035

میز کنسول چوبی در دیزاین منزل بسیار گرما بخش است به خاطر اینکه چوب یک ماده طبیعی است و در طبیعت به وفور یافت میشود و خیلی زیاد به چشم انسان خورده است بعد از دیدن میز کنسول چوبی حس آرامش به انسان منتقل میشود. کنسول چوبی مدرن علاوه بر اینکه میتوانید برای طراحی دکوراسیون از آن استفاده کنید میتواند کاربرد های زیادی نیز داشته باشد مثلا با قرار دادن چندین قاب عکس خانوادگی بر روی میز کنسول میتوانید یک فضای نوستالژی و زیبا را ایجاد کنید.
کنسول 1018
گروه مبلمان مدرن hsh تولید کننده انواع مبلمان مدرن و ملزومات چوبی است در تولیدات این گروه با تجربه کیفیت شانه به شانه زیبایی حرکت میکند اکر به دنبال یک میز کنسول مدرن به همراه آینه دکوراتیو هستید میتوانید مدل های بسیار زیبا و متنوع برند hsh را مشاهده کنید و اقدام به خرید نمایید.

بورس آینه و کنسول در تهران


میز کنسول مدرن کد 1013


اگر قصد دارید میز با سایر مبلمان آمیخته شود، طرحی متناسب با سایر اجزا انتخاب نمایید. اما در صورتی که تمایل دارید میز به عنوان نقطه کانونی دکوراسیون به چشم بیاید، طرح و جنس میز را متفاوت از سایر اجزا در نظر بگیرید. برخی ها اعتقاد دارند که رنگ مبلمان باید متضاد رنگ میز کنسول باشد این امر نیز می ‌تواند اگر درست و به جا استفاده شود، بسیار زیبا باشد. از دیگر مزیت هایی که استفاده از میز کنسول دارد، داشتن آیین های بزرگ و زیبا است. بسیاری از افراد معمولاً آینه کنسول را کنار درب خروجی قرار می ‌دهند.