آرشیو شهریور ماه 1400

خريد اينترنتي مبلمان، ميز ناهار خوري، ميز تلويزيون، آينه كنسول، سرويس خواب مدرن

خريد جديدترين ميز تلويزيون

۲۱ بازديد

اگر دكوراسيون خانه‌تان استيل و يا چوبي هست ميز تلويزيون كلاسيك پيشنهاد مي‌شود و در غير اين صورت مي‌توانيد از ميز تلويزيون‌هاي مدرن در انواع و طرح‌هاي متفاوت استفاده كنيد. برای مشاهده و خريد جديدترين ميز تلويزيون چوبی وارد سایت فروشگاهی HSH شوید
ميز تلويزيون كشودار : ميز تلويزيون كشودار كارايي بسياري دارند, علاوه بر حفظ تلويزيون به نظم خانه نيز كمك مي‌كند كه خود به چند دسته ي كشوي دسته دار و بدون دسته ي لمسي مگنتي تقسيم ميشوند.
ميز تلويزيون متحرك :اين دسته از ميز تلويزيون‌ها امكان تغيير هر نوع شكلي را به خريدار مي‌دهند با اين ميز به راحتي مي‌توانيد خانه خورد را متنوع و خاص بكنيد و هر از چندگاهي با تغير چيدمان اين ميز به دكوراسيون تنوع و جذابيت تازه اي ببخشيد.

وب سایت : www.hsh1.ir
شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱
شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱

خريد جديدترين ميز تلويزيون


ميز تلويزيون چوبي

 پس از یک روز کاری پر مشغله، در بخش خصوصی می توانید مبلمان راحتی شیک یا کاناپه تک قرار دهید و روی مبلمان استراحت کنید نوشیدن یک فنجان چای و تماشای تلویزیون میتواند بهترین گزینه برای رفع خستگی باشد. اگر از جمله افرادی هستید که طرفدار سبک مدرن و مینیمال در دکوراسیون داخلی هستند، باید در انتخاب مبلمان مدرن و ميز تلويزيون چوبی جدید خود دقت کنید و به انتخاب وسایل مدرن بپردازید.

ميز تلويزيون در تهران

خرید زبیاترین و جدیدترین مدل میز تلویزیون چوبی نیز یکی از آن موارد است. مزیت میز تلویزیون چوبی نسبت به سایر میزها، کارایی بالا و زیبایی منحصر به فرد آن است که به دکوراسیون منزل می ‎بخشد. فروشگاه اینترنتی HSH عرضه کننده انواع ميز تلويزيون در تهران، کرج، شیراز و همینطور دیگر شهرهای ایران عزیزمان میباشد. برای دیدن محصولات این گروه تولیدی به وب سایت hsh1.ir بروید.


تی وی روم (TV Room) چیست

تی وی روم (TV Room)، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه یا ویلا است که برای تماشای تلویزیون و نصب تجهیزات صوتی و تصویری در نظر گرفته می‌شود.  در گذشته، دکوراسیون تی وی روم ها دیزاین سنتی و کلاسیک و رسمی داشتند؛ امروزه تی وی روم در خانه های مدرن و جدید طراحی و ساخته می شود و از حالت رسمی خود خارج شده اند. دکوراسیون TV Room به ابعاد اتاق و میزان فضای موجود بستگی دارد.
طراحی اتاق نشیمن برای کارهای زیادی از جمله تماشای فیلم و سریال، مکانی برای مهمانی و حتی استراحت، مطالعه و خوابیدن نیازمند یک نقشه ریزی بسیار دقیق و پرجزئیات است. به صورت جامع به اتاق نشیمن، تی وی روم یا اتاق تلویزیون گفته می شود. اتاق نشیمن خود را به TV room تبدیل کنید تا یک فضای ایده آل و صمیمی برای استراحت در کنار خانواده خود داشته باشید. برخی از خانواده ها نیز وجود دارند که تلویزیون را به اتاق خواب برده اند. برخی دیگر اتاق های رسانه ای زیبا و سالن های خانگی را انتخاب کرده اند.  مبلمانی که در تی وی روم قرار میدهید نباید با میز تلویزیون چوبی زاویه تند داشته باشد زیرا می تواند برای گردن افراد آسیب زا باشد