آرشیو خرداد ماه 1400

خريد اينترنتي مبلمان، ميز ناهار خوري، ميز تلويزيون، آينه كنسول، سرويس خواب مدرن

راهنمای خرید میز جلو مبلی چوبی جدید

۲۳ بازديد

ميز جلو مبلي تكميل كننده زيبايي مبلمان اتاق نشينمن خانه شماست.بعد از خريد يك دست مبل شيك و جديد دغدغه هاي انتخاب و خريد ميز جلو مبلي مناسب آغاز مي شود. از آنجايي كه هر ميز جلو مبلي مناسب خانه و مبلمان شما نيست پس بايد در نظر گرفتن اصول انتخاب اين ميزهاي پركاربرد، يك ميز جلو مبلي شيك خريداري كنيد. اگر می خواهید خانه تان به سبک جدید و مینیمال باشید، توصیه می شود که ميز جلو مبلي و میز عسلی به سبک مدرن خریداری کنید.

ميز جلو مبلي از كجا بخرم

وب سایت : www.hsh1.ir
شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱  -  ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲

معمولا میز جلو مبلی چوبی یک میز بزرگ می باشد که در روبروی بزرگ ترین کاناپه قرار می گیرد و لوازمی نظیر ظرف میوه، شیرینی ، انواع المان های دکوری و حتی سینی چای بر روی آن قرار داده می شود. علاوه بر اين‌ها ميزهاي عسلي تزئينات زيبايي منزل شما در زاويه ‌ديد حاضران قرار مي‌دهند و اين خود بر زيبايي فضا مي‌افزايد. در خريد ميز عسلي و جلو مبلي اندازه فضا و رنگ و نيازهاي خود را به دقت در نظر بگيريد. این میزها معمولا ارتفاعی بین 40 تا 45 سانتی‌متر دارند که گاهی اوقات می‌تواند چند سانتی بلند‌تر باشد. اگر این سوال در ذهنتان هست که ميز جلو مبلي از كجا بخرم ما به شما پیشنهاد میکنیم به فروشگاه اینترنتی HSH سر بزنید و نمونه محصولات مدرن و با کیفیت عالی دیدن فرمایید.

ميز جلو مبلي

یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام خرید میز، رنگ آن است. برای انتخاب رنگ میز جلومبلی باز هم تاکید من بر آن است که به رنگ چوب یا بدنه مبلمان خودتان توجه کنید. همچنین اگر زیبایی منزلتان اهمیت بسیار زیادی برایتان دارد و می خواهید یه میز جلو مبلی فوق العاده زیبا داشته باشید حتما از میز جلو مبلی چوبی استفاده کنید