آرشیو اردیبهشت ماه 1400

خريد اينترنتي مبلمان، ميز ناهار خوري، ميز تلويزيون، آينه كنسول، سرويس خواب مدرن

مرکز فروش مبل راحتي مدرن

۲۳ بازديد

گروه هنري HSH توليدكننده انواع مبلمان مدرن، ميز ناهارخوري، مبل راحتي مدرن، سرويس خواب، مبل چستر و … در طرح و رنگ چوب با سليقه مشتري مي باشد. براي محصولات امكان خريد آنلاين مبلمان به صورت غيرحضوري ارسال به سراسر كشور. مبلمان مدرن ، يكي از پرطرفدارترين انواع مبلمان در كشورمان است. مبلمان hsh يكي از پر تنوع ترين محصولات چوبي را در سطح كشور ارائه مي دهد

 

وب سايت  : www.hsh1.ir
شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱    -     ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱ 

مبلمان راحتي مدرن

خريد مبلمان مدرن



مبل های یک خانه از اولین و مهم ترین پارامترها برای دکوراسیون منزل به شمار می روند. انتخاب یک سرویس مبل راحتی مدرن و جدید نیازمند دانستن چند نکته ی مهم است تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. فروشگاه اینترنتی HSH با ترند های مد روز دنیا به ویژه ایتالیا و فرانسه، برای طراحی و تولید مبل راحتي مدرن تمام تلاش خود را نموده است.  در مرحله ی اول باید این را در نظر داشته باشیم که انتخاب مبلمانمان باید با مقدار فضای موجود و دکوراسیون آن به راحتی ست شود.

مبل راحتی ال

مبل راحتی ال یکی از انواع مدل های مبلمان راحتی است که برای خانه های کوچک و گوشه ها طراحی شده است . مبل ال دارای ظاهر شیکی بوده و دکوراسیون منزل شما را لوکس می کند. مبل ال انواع مختلفی دارد و در ست های 3 نفره، 5 نفره و 7 نفره قابل تولید است. طول حدودی مبل ال سه نفره از 2 متر تا 2.30 سانتی متر است.


مبل مدرن منحنی و سرپانتین
این نوع مبلمان مدرن موجود در بازار ظاهری به شکل منحنی دارد و برای محیط‌های رسمی و یا حتی برای محیط‌های دوستانه و غیررسمی مناسب است. از این نوع مبلمان می‌توان برای برگزاری جلسات رسمی و یا برای دورهمی‌های دوستانه استفاده کرد.


مبل راحتی مدرن تاکسیدو
مبلمان راحتی که ارتفاع پشتی و بازوهای‌ آن با یکدیگر یکسان است را مبل راحتی مدرن تاکسیدو می‌نامند. مبل تاکسیدو دارای ظاهری رسمی‌تر بوده و می‌توان از آن‌ در سالن‌‌ پذیرایی استفاده کرد. اگر به دنبال مبلمان رسمی‌تر هستید، در هنگام خرید مبلمان مدرن این نوع از مبلمان را فراموش نکنید. اگر بدنبال این هستید که به دانش خود در زمینه چیدمان و دیزاین دکوراسیون داخلی اضافه کنید و همینطور چطور بتونید یک مبلمان خوب برای منزل و یا محیط کار خود پیدا کنید پیشنهاد میکنیم به وب سایت HSH بروید.


افراد زیادی هستند که امکان مراجعه به بازارهای مبل را ندارند و خرید اینترنتی و غیر حضوری را ترجیح میدهند. اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سؤال هستید که مبل راحتي مدرن از کجا بخرم، ما فروشگاه اینترنتی HSH را به شما پیشنهاد می‌دهیم. گروه تولیدی HSH با بیش از 25 سال سابقه، انواع مبلمان راحتی را با توجه به سلیقه‌شما و طراحی های روز دنیا تولید و در سراسر کشور عرضه میداریم. یکی از محاسن این مجموعه، تنوع رنگ و پارچه است. این تنوع و همچنین کیفیت بالای محصولات، HSH را از سایر فروشگاه ها متمایز می‌کند.